Hvad er intentionen (pointen) med trosfrihed forummet her andet end næsten altid kun modspil?
Mit svar: For mig er Trosfrihed.dk en hjemmeside, hvor alle kan udtrykke sig, når blot de følger debatreglerne. Min erfaring gennem årene har været, at det slet ikke er er så nemt at udtrykke sit eget standpunkt tydeligt, klart og let forståeligt, mem at det bliver bedre og bedre jo mere man forsøger det.
Dertil kommer min anden erfaring. Den, at mit standpunkt udvikler sig gradvist, jo mere jeg søger at afklare det. Det oplever jeg som en berigelse.
Desværre opstår der let en tendens til at rakke hinanden ned, at kritisere hinanden sønder og sammen. Det kan måske være meget sjovt, men det gavner - efter min mening - bestemt ikke en ellers mulig gensidig inspiration
M.v.h. Arne Sandhedens mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, medfølelse, omsorg, kærlighed
Burde vi så ikke sprænge jorden i luften med det samme? Hvorfor fortsætte med at leve i sådan en verden? Kan du forklare det for mig? Lad os tænke over tingene...