0
registrerede
819
gæster og
104
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#36185 - 19/06/2022 20:08
Re: Livskvalitet
[Re: Tikka]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Hej Tikka. Interessant at se så mange meninger og idéer, du har her. Jeg får den tanke, at du måske ønsker at udelukke ateister. Tager jeg fejl?
For mig har det været meget udviklende at skriver her på Trosfrihed.dk. Det er jeg meget taknemmelig for - og det har været en overraskelse. Det er derfor jeg ikke har noget imod, at den mulighed nævnes.
Jeg gætter, at Admin læser, hvad du fremfører
M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed
|
|
Svar
|
|
|
#36190 - 19/06/2022 21:58
[Re: Tikka]
|
veteran
|
|
|
Hej Tikka. Jeg glæder mig over, at du er rummelig - og "fnidderfri"
M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed
|
|
Svar
|
|
|
#36237 - 22/06/2022 13:04
[Re: Arne Thomsen]
|
veteran
|
|
|
Hej Hanskrist. Jeg henvendte mig til dig i denne tråd for at par dage siden. #36176 - 19/06/2022 13:10 Du har ikke svaret.
Det får mig til at tænke på, om vi mon kunne lægge fortidens skærmydsler bag os og i stedet – fra nu af og fremover – i gensidig respekt – kommunikerede om de religiøse og åndelige emner, der interesserer os begge.
Mit indtryk er, at vi ser enormt forskelligt på disse emner. Det kan selvfølgelig friste til en hidsig debat, men jeg tror ikke, nogen af os har mulighed for at overbevise modparten.
Derfor var det måske bedre, om vi – i trosfrihedens ånd – blot fokuserede på at orientere hinanden bedst muligt. Hvad siger du?
|
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|