0
registrerede
20
gæster og
77
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#36145 - 15/06/2022 19:46
Re: Livskvalitet
[Re: Hanskrist]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Hanskrist. Du skriver til mig:
Du har åbenbart ingen holdning til Gerths debat adfærd? Mit svar: Jo, det har jeg, men den vil jeg helt bestemt ikke dele md dig!
Og du skriver til mig:
Åbenbart har du heller ingen reaktion på at du og Gerth ikke overholdet formår at skelne mellem narcissisme og moden kærlighed og moden religiøsitet -- begge forstår I ikke de mest fundamentale forhold ved noget som helst Mit svar: Dine personfnidder-værdidomme interesserer mig ikke - men hvis de gjorde - og hvis jeg lod mig friste ned på så lurvet et niveau - ville du få et svar, der kunne mærkes At skrive "ikke overholdet formår" er jo nonsens, som skriger efter korrekturlæsning.
Og du skriver:
Jeg prøver at holde en vis standard - et vist niveau Mit svar: Det er - set med mine øjne - en standard og et niveau, der er så lurvet, så stinkende og så frastødende, at jeg finder anledning til at forsøge at åbne dine øjne - omend du næppe magter det - hvad grunden så end måtte være.
Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed
|
|
Svar
|
|
|
#36147 - 15/06/2022 21:00
[Re: Hanskrist]
|
veteran
|
|
|
Manden, der kalder sig Hanskrist, er efter min mening "så langt ude i tovene", at han ikkke fortjener min opmærksomhed.
Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed
|
|
Svar
|
|
|
#36148 - 16/06/2022 11:56
[Re: Arne Thomsen]
|
veteran
|
|
|
Tilføjelse: At søge at samle debatdeltagere om at chikanere én bestemt debatdeltager er i mine øjne noget af det mest svinske, man kan foretage sig. Det er desuden i strid med debatreglerne pkt. 10.
|
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|