Tikka:
ja du ”synger for din syge moster” og Paulus havde også høje tanker om sig selv, når han pralede og ophøjede sig selv tåkrummende og samtidig mente, han skulle i himlen og regere sammen med Jesus,
HVOR hos Paulus - nu har jeg flere gange rykket dig for hvor du finder belæg for den påstand. Du forstår overhovedet ikke 1 Kor 2 og 2 Kor 3 og du siger det stik modsatte om Paulus end hvad den nyeste forskning i Paulus er ret samstemmende enige om - endda selv ateisterne roser Paulus for.
Nu har du ej heller nogensinde udvist tegn på at du formår at forstå bibelen som et "spirituelt dokument". Du læser og forstår vitterligt i bogstaveligste forstand som et barn ja man tror det er løgn et voksent menneske kan mene det år 2022. Jeg er stadig rystet over hvor barnligt du kringler det hele oppe i øverste etage.
Det er jo meningsløst - og ja din opfattelse kristendommen er som du selv siger hjernespind - jamen så drop dog at tvinge dit kætterske vanvid ned i hovedet på folk - for ikke mange kristne af idag er bibelfundamentalister som dig.
-0-0-0-
Jeg forstår godt at du ikke reagerer på Bibelen Leth Fortalt og at du aldrig har studeret en bog af Paul Tillich da de bygger på følgende:
Hvis en religion skal være levende, så må den være baseret på menneskers oplevelser af det hellige og det guddommelige.For dig er denne erfarings dimension totalt fraværende - det er noget man har læst naivt og blindt ukritisk OVERTROR.
Ha ha hvor dum kan et menneske være på religion - på den religiøse spirituelle åndelige dimension der gælder for vi mennesker og har gjaldt i et par millioner år - lang lang tid før skrift sproget og historisk tid.
-0-0-0-
Er der nogen der er troll er det dig - og nakke hårene rejser sig og ikke en tror på du er en kvinde - så god grund til at være anonym.
Eller også er du en meget maskulin kvinde. Det kan selvfølgelig også være. Der er noget med dig der ikke stemmer. Der er noget skræmmende - hvor jeg føler vi burde kende dig - du er en anden end du giver dig ud for - fornemmer jeg klart.
Vil du gå i graven med den hemmelighed om dig selv og din troll aktivitet her på trosfrihed?