Arne:
Hvornår mon det går op for dig, at du absolut ikke har nogen som helst ret til krav om opmærksomhed -
Du er ikke skarp i pæren - lyspæren - længere -
hvis du missionerende smider om dig med usandheder om Paulus og undertegnede og stiller kristendommen i et urimeligt dårligt lys, ude af proportioner historisk lys - eller du stiller mig spørgsmål - så må jeg vel dog forvente at du læser de svar på tiltale jeg gi'r dig såvel som du læser mine svar på de spørgsmål du stiller mig i fuld offentlighed.
Sværere er det ikke Thomsen -
Jeg piver skam ikke over at blive ignoreret - det er jo værst for de der ikke læser mig, alt det de går glip af
Havde du læst mig havde du været rigtig meget klogere på Paulus og en lang række andre forhold - og vi undgik alle dine gentagne misinformation om Paulus, som er trættende at se når du så mange gange er blevet korrigeret -- her er det jeg ikke ved om jeg skal græde eller grine - og så vælger jeg noget helt tredje at hidse mig op over din under al kritik debat optræden overfor mig mest, de andre behandler du meget anderledes,
Hvorfor jeg er træt af din horn i siden på mig, og dine idiosynkratiske aversioner imod mig, de fylder alt alt for meget - æv æv æv æv - du er trættekær at have siddende der konstant - og det må også være trættende for de andre du sådan gør dig til overfor mig hele tiden (de har da for længst opdaget at det kun er mig du gi'r den hånlige behandling)
Hvis du konstant vil gå så meget efter mig, efter Paulus og kristendommen, så må du fandeme følge op på efterspillet, at du får svar på dine spørgsmål og at du får svar på tiltale med al din missionerende misinformation du ynder at sende i æteren, ud på internettet