Hej Arne
Nu det er så fredeligt mellem os (så længe det varer) vil jeg forsøge med endnu et spørgsmål, du svarede jo pænt igår.
Er det en bevidst prioritering fra din side at du ikke vil lære mere nyt om fx kristendom og Paulus?
En sådan prioritering vil jeg kunne have respekt for, da vi alle i en eller anden grad er tvunget til at prioritere hvilke områder vi interesserer os for hvor vi magter at lære nyt.
Men det ved dig Arne jeg ikke forstår, står uforstående overfor er at de fejlagtige postulater, påstande, du spreder på internettet om Paulus og kristendommen her nægter du at være nysgerrig og blive klogere, lære nyt.
Jeg synes det burde være under din værdighed og selvrespekt at opføre dig sådan.
Selv fremfører jeg mange kontroversielle ideer og tanker om tingene der møder stor modstand - men jeg argumenterer for min sag og jeg er åben for at lære nyt.
Kunne du ikke også magte det samme Arne?
Eller også stoppe med at gentage dine utallige misforståelser Paulus og kristendommen?
Jeg er dybt dybt rystet over at du ikke reagerede på det link "Var Paulus Gnostiker" af Cyril Malka hvor der står det modsatte af hvad du hævder om Paulus (og som jeg også og de største Paulus kendere fremfører).
Hvorfor gir det ikke et gip i dig når du læser det - og springer op af stolen og råber Signe Signe Signe - jeg har gjort HansKrist uret og spredt noget forfærdeligt sludder år efter år, men især det sidste års tid, her på trosfrihed, om Paulus. Ja jeg har sagt at rettroenhed, dogmatisme og skrift og bibelfundamentalisme og trostvang stammer fra Paulus, men sandheden er stik modsat, det findes ikke hos Paulus, men tilhører en noget senere tid efter Paulus's død.