1
registreret
(1 usynlig),
797
gæster og
137
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#30458 - 10/08/2020 19:32
Re: Samtaler omkring bålet...
[Re: ]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Hej Jan. Du skriver:
Kan du sortere dem fra, som ikke ønsker et midlertidigt liv? Det vi taler om er, at du mener, at livet er midlertidigt, og hvilke konsekvenser det har for dig. Eftersom du ikke kan sortere dem fra, som ikke ønsker et midlertidigt liv, så har jeg svært ved at se, at du skulle kunne sætte børn i verden? Mit svar: Det er - og bliver - en for mig besynderlig logik. Mine børn, børnebørn - og oldebørn har ikke udtrykt sådanne ønsker - og hvis de havde, ville jeg ikke kunne svare på, om de kan få dem opfyldt.
M.v.h. Arne Harmoni og kærlighed
|
|
Svar
|
|
|
#30460 - 11/08/2020 08:22
[Re: Arne Thomsen]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Tilføjelse: Hej Jan. Kom i tanker om, at det måske kunne hænge sådan sammen, at du har fået børn, der har det meget dårligt. Er det dét, der er din situation? M.v.h. Arne Harmoni og kærlighed
|
|
Svar
|
|
|
#30461 - 11/08/2020 11:44
|
|
Hej Arne Det er ikke lige sådan det hænger sammen, så... Har desuden kun et barn Your friend forever Jan
|
|
Svar
|
|
|
#30462 - 11/08/2020 12:39
|
|
Hej Arne Du skriver:
Kan du sortere dem fra, som ikke ønsker et midlertidigt liv? Det vi taler om er, at du mener, at livet er midlertidigt, og hvilke konsekvenser det har for dig. Eftersom du ikke kan sortere dem fra, som ikke ønsker et midlertidigt liv, så har jeg svært ved at se, at du skulle kunne sætte børn i verden? Mit svar: Det er - og bliver - en for mig besynderlig logik. Mine børn, børnebørn - og oldebørn har ikke udtrykt sådanne ønsker - og hvis de havde, ville jeg ikke kunne svare på, om de kan få dem opfyldt.
Du lader til at tænke, at du er nødt til at sætte børn i verden for at finde ud af, hvad de ønsker? Men er det så ikke for sent? Så har du jo sat børn i verden, som ikke ønsker et midlertidigt liv? Hvor meget har dine børn tænkt over tingene? Mon de gerne vil være del af en dårlig historie... https://historienet.dk/krig/2-verdenskrig/klaus-barbie-nazisternes-vaerste-torturboeddel Hvilken historie har du sat dine børn ind i https://www.youtube.com/watch?v=DiOtSLYTk_8Your friend forever Jan
|
|
Svar
|
|
|
#30464 - 12/08/2020 13:01
[Re: ]
|
|
|