Hej Arne
Jeg vil foreslå en kasse øl til jer begge to
men det vil I nok afslå og så må de jo tilfalde mig
Ja, ja, ja...så drikker han igen.
Nu har jeg fået læst 1/10 af Sadhguru´s bog "Inner engineering - a yogi´s guide to joy" og jeg tror det er en bog for dig Arne. Den har ihvertfald ikke mistet min interesse. Kunne være interessant at høre hvad han får ud af Rumi...
Når man læser hans historie (Sadhguru), så må man sige, at han er noget for sig selv...et menneske...ja...men ikke lige som os andre.
Hvis verden bare var fyldt med mennesker som ham så gik det nok bedre...okay...du kan da også godt komme på den liste...men hvad med mig? Jeg kunne måske lige klemme mig op på den liste, men ville jeg ikke have bombet Irak sønder og sammen? Hvad med Iran? Er jeg ikke istand til sådan noget? Man kan hurtigt vikle sig ind i noget lort...
Dette er ikke noget du skal følge op på. Som sådan så jeg hellere at du fulgte op på forslaget om en spirituel tv-kanal. Har siddet og læst vejledningen inde på borgerforslag og man skal åbenbart komme med en bemærkning (læs selv derinde eller bed om et citat) og endvidere skaffe 3 medstillere. Nu vil jeg helst være anonym, men det går jo ikke med sådan noget, og jeg stiller mig da gerne frem, hvis det kan gøre verden bedre, men kan verden klare sådan en som mig - har jo ikke ligefrem været Guds bedste barn.
Noget som man kunne tage op på en spirituel tv-kanal er spørgsmålet om forbrydere/lovbrydere, for hvad skal vi gøre ved dem? Størstedelen kunne vi måske sende på en jordomsejling på et opdragelsesskib?
Jeg er vokset op med kriminalitet og har også begået mange kriminelle handlinger...men det værste var nu - I troede lige igen var
nej, det er ikke alt som skal lægges på bordet. Intet sagt, intet glemt.
En dag må vi mødes over en sildemad og en snaps Arne. Og gerne inden du stiller træskoene
Kærlig hilsen
ABC