Jeg svarer dig hvergang du spør mig om noget
Og endda uhyggeligt tydeligt og på hverdags dansk, men du reagerer ikke på det, og sådan har det været i 17 år,,,
Nogle gange er jeg bange for at trosfrihed ser anderledes ud for dig end mig, undrer mig overfor hvorfor du aldrig reagerer på at jeg svarer dig,,, det virker underligt, nu har det stået på i 17 år, lidt mystisk,,, forstår ikke hvad der sker,,
Kommunikerer du med din Gud i din spirituelle religiøsitet?
skriver du Arne,,, Fåg læser du overhovedet mine indlæg, det der har jeg udpenslet for dig i dag,,, og ja igennem årene
Har du overhovedet læst 1 Kor 2,,, hvor mange gange har jeg ikke udlagt dig teksten og lavet en synopsis Paulus og Jung imellem, og bedt dig læse 1 Kor 2,,,
Vi skal sgu da læse hinandens indlæg med interesse om det overhovedet skal gi mening
Prøv nu at sæt bremserne i, bliv nu stående ved det vi drøfter og få læst de to indlæg,, du skøjter hele tiden videre,, du skal ikke videre, men du skal være med i en seriøs dybdegående undersøgelse og forståelse min position,, bagefter kan du skøjte videre hen over tingene,,,
Så svært er 1 Kor 2 og Jung altså ikke, og da især med min ledsagende tekst, såvel som det andet indlæg, mit religionsvidenskabelige indlæg med særlig hensyn til kristendommen,,,,
Du behøver ikke være enig, men i det mindste forsøg dog at forstå så vi ikke skal bruge 17 år mere på ingenting,,