1
registreret
(1 usynlig),
797
gæster og
137
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#23672 - 17/09/2017 10:06
Re: Nød, jammer & kristen klage...
[Re: Simon]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Stadig på flugt fra dit medansvar for de mange uskyldige terror-ofre - og i øvrigt blot "gylpende" mere af dit sædvanlige bla bla bla ...
Arne
|
|
Svar
|
|
|
#23674 - 17/09/2017 12:57
Re: Nød, jammer & kristen klage...
[Re: Anonym]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Hej "anonyme" Thomas.
Her på Trosfrihed.dk er der jo nogle debatregler, hvor der bl.a. står:
Ikke at anvende portalen til spam og chikane. Brud på disse krav og anbefalinger kan i visse tilfælde medføre redaktionelle indgreb og det er vel netop spam og chikane, det handler om i dit indlæg?
Jeg kan måske medgive at udtryk,som "gylpende" og bla bla bla kan påstås at være chikane, og jeg trækker dem i så fald gerne tilbage, men ellers mindes jeg ikke at have gjort mig "skyldig" i den slags. Har du andre eksempler angående mig?
I øvrigt er det jo Admin og ikke dig, der er "dommer" her - hvilket dog naturligvis ikke skal hindre dig i opfordringer.
Jeg husker godt, at du tidligere har udtrykt, at chikane bedst mødes med ignorerende tavshed, og jeg har været tilbøjelig til at være enig med dig, men som tiden er gået er jeg nu mere tilhænger af at være ærlig frem for at være tavs og "stueren".
Jeg mener at have set, at der kan komme noget godt ud af sådan ærlighed.
Nu får vi jo så se, om du får et "stuerent" svar fra Simon.
Og samtidig håber jeg på, at du selv igen bliver aktiv - ikke mindst angående emnet: Krig, terror og næstekærlighed i forholdet mellem kristendom og islam.
M.v.h. Arne
|
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|