Verificeret af hvem, Arne.
At påstå at noget er verificeret er jo nemt, Arne, men hvad verifikationen er værd er en anden sag.
Prøv for eksemplets skyld at offentliggøre dit indlæg på videnskab.dk eller på ingeniøren.dk hvor mange etablerede forskere fra. bl.a. Niels Bohr Instituttet skriver, og se hvilken medfart det får der.
Jeg har intet behov for, som du og Hans brøleabe har, at prale af min kompetence. Den fremgår tydeligt af indholdet i mine indlæg, og derfor ser du heller ingen fagfolk kritisere mine indlæg.
Lige nu er det (som ofte før) dig, der går efter manden i stedet for bolden. Forhold dig til min kritik af dine postulater. Jeg diskuterer gerne højenergifysik med dig, siden du nu har startet et tema om det, uden åbenbart selv at vide noget om emnet. Det viser dit oplæg med al ønskelig tydelighed.
Mener du at kunne påvise nogen fejl i min argumentation, så kom endelig frem med det, så tager vi den derfra.
Jeg kunne ikke drømme om at diskutere svineri med dig, for der anerkender jeg fuldstændigt din overlegenhed og ekspertise.
Ole Bjørn :o)
P.S. Ironi kan forkomme.