Hej RoseMarie
Ja oftest hører jeg ham direkte i radioen, men disse udsendelser findes også som podcast og uden tvivl de ville interessere dig.
På stående fod fandt jeg 7 podcast med Simon, men jeg er sikker på at der kunne være flere.
Jeg har skrevet en pb besked til dig.
🌳🐦🏠🐦🌳
Ud over sommerhuset i Rødhus så har jeg også købt en villa i den skønneste natur, lige ud til en Øland Golfpark Golfbane (og jeg har betalt de 5800 kr et medlemskab kostede så jeg spiller golf igen) og Øland Skovene (Bjørneskoven og SkovriderSkoven) og Oxholm Skov - og tæt på Øland Dæmningen og Fuglereservat Ulvedybet.
Men til villaen hører selvfølgelig en have til, den skønneste have tænkes kan med udestue og udhus og drivhus og to skønne terrasser.
Den tidligere præst på Øland - Oxholm Kirke - hun sagde hun altid blev i så godt humør når hun kørte forbi huset og haven med de i form og figur klippede buske i de skønneste spraglede farver der lyste så smukt op i solskinsvejr. Og det kan jeg kun bekræfte efter at jeg har været her siden den 27 november 2024 hvor jeg fik nøglerne til huset, villaen - en gulstens villa.
Venlig Hilsen Hans-Kristian
PS:
På mandag kommer min bror med 1 Kirsebær Træ - 3 Æbletræer (Ingrid Marie og Cox Orange og Bella Boskop) og 3 Blommetræer - 10 Blåbær Busker - 3 Solbær Busker - 2 Ribs Busker og 2 Stikkelsbær Busker - 2 Aronia Busker og 2 Havtorn Busker. Fra Johansens Planteskole Børkop som min bror bor nabo til og kender særdeles godt.