Ja, Arne,
dine kommentarer er helt og aldeles overflødige.
Når du
ikke vil tage afstand fra Thomas debatstil, og du i tilgift gentagne gange også roser ham, og du kalder kritik af hans stil for
svinestreger, så kan det næppe opfattes på andre måder, end at du forsvarer hans "ret" til at skrive smædeindlæg og løgne om andre debattører og optræde under flere pseudonymer.
At give ordrer forudsætter, at man har myndighed over den, som man befaler noget, og da jeg ikke har nogen form for myndighed over dig, kan jeg ikke give dig ordrer, men kun opfordringer.
Du viser gang på gang, at dit kendskab til ganske almindeligt dansk er yderst mangelfuldt, eller alternativt at du bevidst forsøger at misinformere andre læsere. I begge tilfælde mister dine ord enhver troværdighed.
Kan du ikke snart lære, Arne, at når du som udgangspunkt kun ønsker at kværulere og miskreditere dine moddebattører, så havner du uvægerligt i en tabersituation, hvor du er til grin for alle normale mennesker. Det er umuligt at argumentere mod fakta, som kan bevises.
For min skyld må du gerne fortsætte, for det billede, du søger at tegne af mig som årsag til de ørkesløse diskussioner, bliver mere og mere tyndslidt. Det må efterhånden stå klart for alle, at det er
dine vanvittige beskyldninger mod andre debattører, der trækker dialoger mellem dig og andre ned på et uinteressant plan.
Men det er du nok for gammel og dumstædig til at forstå.
Ole Bjørn :o)