annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15911410
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2401931
Et andet syn 2006011
Åndelig Føde 1614891
Jesu ord 1535625
Galleri
Mit russiske ikon.
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 60 gæster og 141 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#43265 - 09/04/2024 07:20 Re: BIBLIANA [Re: ]
Anonym
Uregistreret

Øv, som anonym profil profil kan jeg ikke oprette et nyt emne (tråd).
Mere relevant sker åbenbart igen i min ægte kontakt med andre, hvilket jeg hvis i ikke protesterer for meget imod her, så fortæller jeg gerne til folket mere igen om dette.
Det kræver dog lige, at jeg snart stykker hele ´teksten´ fra flere hellige møder sammen fra faktisk i Facebook mit tidligere emne lignende en udvikling/afvikling.
Top Svar Citer
#43266 - 09/04/2024 07:36 Re: BIBLIANA [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

P.s.
Helligånden driver mig, men om folks psykopatisk egoismen tværtimod...
Top Svar Citer
#43267 - 09/04/2024 12:00 Re: BIBLIANA [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Hvordan er vi indrettet ler Hvem ved blinker Lad os undersøge tingene...




Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Top Svar Citer
#43269 - 09/04/2024 18:03 Re: BIBLIANA [Re: ]
Anonym
Uregistreret

En retarderet person, som jeg har mødt kritiserer mig i Facebook, men han har anderledes end mig netop lige haft en sexet mindre begavet ung brunette kæreste- Han kritisere mig mig igen og igen. Han synes, at et er en gåde, at psykiatrien ikke bestemmer over mig. Jeg siger bare igen, at Jesus blev kaldt for vanvid og måske åbenbart deres pludselige i min profil ægte fleres kritik sker som et opildnende sundhedstegn...

Du: "Jeg vil formode, at "det onde" og "det gode" er Yin og Yang, altså at "det onde" harmonisk afbalanceres af "det gode".
Det er da også den motivation til "det gode", der uden om min min fri vilje, opstår i mig - og vel i de fleste af os - der er i nogenlunde harmoni, når vi møder, hvad vi opfatter som "det onde"."

Du hader mig ikke? Du er ikke ligeglad med mig? Gør du mig med vilje fortræd?
P.s. jeg kommenterer ikke her så tit mere på grund af konstant gentagne kode problemer og profetisk men uventet øget åndeligt arbejde ´travlhed´ inklusiv fysisk materielle udfordringer.

Jeg siger til ham:, som jeg har set personligt: "Nej, Jeg har engang oplevet, hvordan igennem tre måneders hold kæft psykiatri piller, at ´mørket´ kun ødelægger psyken, men vel lignende din på et bjerg kærligheds lys ´oplevelse´ senere åbenbarende motiveres til kun det gode. Jeg opdagede, at mit åbenbaring ligner folks nærdødsoplevelser ved kun ren kærlighed og om meningen med alt kun en god plan.
Vil du eksempelvis krig eller fred, så simpelt... hjælp
Top Svar Citer
#43270 - 09/04/2024 18:13 Re: BIBLIANA [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Ups, blandede Arne med ham, så om ham og jeg må ´vælge selvopfattelsen:

K siger: "Du forestiller dig, at folk læser dit lort. og i virkeligheden er du bare et barn, som åbenbart ikke har fået nok kærlighed og opmærksomhed som lille. det er mig en kæmpe gåde, at du er ude af p. der findes medicin mod din fantasi-vækkende sygdom, synes du skulle give det en chance."

Gerth Drost: " Men, jeg kender de ligesom du, der får psykiatrisk medicin ligesom en pille imod sindet hjælp. Psykologisk pillen ligesom Ipren og Panodil fjerner p.t. dine negative følelser og intelligens, men så hverken du mærker eller tænker dybere om alt. Jeg kender desværre mange lignende, som kun snakker pjat-smalltalk og frækt uden abstrakt tænkning og selvbevidtsthed.
Er du dopet i psykiatrisk medicin eller psykisk udviklingshæmmet, hvilket jeg respekterer om medmennesker, så prøv ikke at belær´ mig, tak."
Mon Facebook klarer vores ´åndelige´ kamp...
Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >


Seneste indlæg
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
Plejehjemsbeboer omkommet efter brand p..
18/05/2024 18:14
Frederiksberg Svømmehal genåbner efter..
18/05/2024 18:07
Statens Serum Institut vil undersøge å..
18/05/2024 17:43
Georgiens præsident nedlægger veto mod..
18/05/2024 16:50
Polen investerer 17 milliarder i en fors..
18/05/2024 16:09
Nyheder fra Religion.dk