1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Debat-etik?
|
Jeg satte mig selv ned og læste Paulus for at kunne diskutere med "brøleaben" og jeg satte mig selv ned og læste Tillich for at kunne afgøre, at HansKrist ikke har forstået en flyvende fis af hvad Tillich har skrevet.
skriver michael omkostningsfrit og storskrydende
Nu har du påstået i over 10 år, at jeg ikke forstår en hujende fis og at Paulus er falsk, korrumperer Jesu mission, og slet ikke kan betegnes som ægte arvtager til Jesus -bvægelsen etc etc
Hvorfor har du aldrig været i debat og redegjort og demonstreret overfor andre hvor det er jeg tar fejl. Enhver kan da råbe op om at den og den ikke forstår en hujende fis af fx Paulus og Tillich, noget ganske andet og straks mere krævende er at kunne argumentere sagligt fagligt herfor.
Du er taget i direkte at misforstå og fordreje hvad Tillich står for, hvilket jeg har vist ved flere lejligheder.
Om nogen du er en brøleabe michael, du brøler bare op om at jeg ikke forstår en hujende fis af Paulus eller Tillich etc, men du har ikke igennem 10 år turdet debatten med mig, hvor der argumenteres sagligt og fagligt om tingene (at jeg fx misforstår og ikke forstår en hujende fis)
hvis du ikke stopper dit brøleabeskrigen efter at bamse har udnævnt dig til filosof, da vil du få smidt i hovedet alt det tåbelige snak jeg har taget dig i gennem årene (noget af det bedste der er sket på religions debatten og trosfriheds debatten er den debat jeg har præsteret overfor dig).
Jeg gentager gerne dine værste misforståelser og bommerter for åben skærm en gang til. For selvfølgelig skal jeg svare dig igen på dine grove angreb, selv om jeg ved du har været fortaler for at man ikke må tale dig imod, kritisere dig og det du skriver og gør man det, så bliver du rasende.
vh HansKrist.
|
|
|
|