0
registrerede
35
gæster og
1484
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Jesu ord
|
"Thomas: DU har ikke hørt ham tale, fordi DU ikke kan høre Guds ord. Den, der har djævelen til fader kan IKKE høre Guds ord. Men vi er nogle, der hørt Guds ord. Gud er kærlighed; den, der ikke elsker, kender ikke Gud. - og meget mere af samme skuffe..."
Du må gerne citere mig korrekt en anden gang.
"Det er i hvert fald mange år siden JEG skrottede Bibelen - så jeg er HELT UENIG med dig allerede i dit udgangspunkt. Du har bare fået en fiks idé - og så kører du derudad uden at bekymre dig om at du er startet fra et skævt udgangspunkt."
Mit udgangspunkt er ikke bibelen, så her lider din kritik skibbrud, før den overhovedet er blevet søsat.
"Der er INGEN facts om nogen Jesus."
Det er ikke nødvendigt med fakta om Jesus. De ord, der tilskrives ham, er ånd og liv uanset. Enhver, der drikker af disse, vil skue sandheden om livet.
"På digtetidspunktet var det måske ikke så usandsynligt at folk kunne gå på vandet"
Jeg kerer mig da ikke om, om nogle går på vandet... hvor har du det fra?!
Det er sandsynligvis nogle af hans ord, der er blevet forvrænget til "et mirakel". Det samme gælder hans brødfødning af flere tusind mennesker. "Brødet" er Guds ord.
"så hele resten af din rejse udi Jesusfiguren"
Den rejse foretager jeg slet ikke. Det lader jeg de religiøse om. Jeg holder fast i de ord, der tilskrives ham, fordi jeg erkender, at de er fulde af ånd og liv.
"det er okay at DU er hooked på den historie"
Er 'elsk dine fjender, gør godt og lån ud uden at håbe på at få noget igen' en HISTORIE??? Du må vist sætte dig lidt ind i, hvad en historie er.
|
|
|
|