2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
199
gæster og
230
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Året der gik
|
Arne overvejer at følge Dronning Margrethe og abdicere som Kongen af Trosfrihed og meget overraskende ønsker han at HansKrist vil være Kongen fremover
Dette kommer som et stort chok også for HansKrist
Men der er flere overvejelser der har ført til dette overraskende valg
Efter forlydender fra hoffet, var Arne's førstevalg ellers Gerth, men da regeringen landsforviste ham og Kong Arne af Trosfrihed ikke turde sætte sig op mod regeringens beslutning, så var der en længere periode med stor sorg over at have mistet sin foretrukne kronprins Gerth og også store bekymringer for hvordan det skulle gå Gerth der nu var begyndt som selvstændig erhvervsdrivende. Var der kunder nok i butikken var Kong Arne's bekymringer. Og hvordan kunne han hjælpe Gerth. Og hvad med Gerth's åndelige behov - fik han mon disse tilfredstillet nu han var blevet udelukket fra landets førende Åndelige Institution Trosfrihed. Og den Spiritus Helligånd på flasker som Gerth køber på Tanken uden Hans-Kristus i - og uden Ordet fra Trosfrihed - og uden Arne Fadders Kærlighed - ville det ikke kunne blive for meget af det gode uden disse nævnte anker og støttepunkter - uden disse Helligåndens støtteben.
Så Kong Arne var igennem en længere periode af sorg over at have mistet sin foretrukne kronprins Gerth og store bekymringer om hvordan mon Gerth klarede sig som selvstændig erhvervsdrivende og om han burde støtte Gerth's forretning - det kunne jo være fristende med disse guddommelige helligåndelige underlige gerninger og ydelser fra frelseren selv. Ja der er jo noget guddommeligt i alt var Arne nået frem til. Og han havde da også tænkt på at invitere Putin og Gerth til nytårsaften så kunne de jo bede for Hitler sammen alle tre. Vi skal jo huske på at der er noget guddommeligt i alt og det overgår vores forstand og enhver beskrivelse - så på den måde kunne den nye hellige treenighed jo godt være samlet der nytårsaften på Sjælland i Bøn for Hitler og i udarbejdelsen af en dekret skrivelse om at Hitler bliver guddommeliggjort.
Men hvorfor blev denne nytårsaften så ikke til noget?
Fra hoffet lyder det at Arne fik sin store Damaskus Omvendelse Oplevelse mens han var ved at diktere nytårsaften invitationer til Putin og Gerth.
Som han altid gør når han har svært ved at finde ordene - ja så kigger han op på sin Jesus Kristus Ikon - Oraklet der i sin tid fortalte ham at dogmerne skulle man ikke tage så højtidelige - så alvorlige.
Og mens han var gået i stå med sin nytårsaften invitationer fordi han var i tvivl om hvorvidt han skulle fortælle på forhånd til Gerth at Putin også kom nytårsaften. Fordi tænk hvis Gerth nu kom i Zelenskyj uniform så ville det hele måske eskalere så meget at de kom til at springe over nytårsaften hovedretten fordi Putin blev så opstemt og ophidset at han direkte kastede sig over desserten Gerth i Zelenskyj grøn militær t-shirt.
Ja da Arne var gået i stå i sine guddommelige nytårsaften invitationer der jo som guddommelige var ufattelige og ubeskrivelige - så derfor jo ikke så mærkeligt at Arne ikke kunne finde ordene frem.
Arne havde gjort det til en vane at hænge sin Jesus Kristus Ikon op i juletræets top hvor det snurrede rundt. Og da Arne ikke længere magtede at stavre rundt om juletræet for at følge Jesus Kristus Ikon Ansigtet havde han fået den ide hvert år til jul at ride rundt på sit æsel så han hele vejen rundt kunne se Jesus i øjnene.
Og æslet stod skam inde i stuen hele juletiden hvilket gjorde Betlehem jule stemningen mere realistisk for Kong TrosFri Arne. Den første Konge i landet uden tro.
Nå men Arne der ikke kunne finde ordene mere - disse guddommelige nytårsaften invitationer var jo også ubeskrivelige så vi kan jo levende forestille os hvor svært Kong Arne har haft det.
Men Arne der ridende på sit æsel i stuen rundt om juletræet for at følge Jesus Kristus Ikon Ansigtet der drejede automatisk rundt i toppen af juletræet han spørger bedende til sit Orakel Jesus Kristus Ikon - kan du hjælpe mig igen som dengang med Dogmerne?
Pludselig åbnede Jesus sin mund og der lyder: "Hvorfor forfølger du min Fader HansKrist Paulus??"
Det fortælles at Arne faldt af sit æsel til gulvet i samme øjeblik der gik ild i alle stjernekasterne der hang på juletræet og stueurets Gøg fløj ud fra sit skjul og kukkede hele aftenen.
I tre dage var Kong Arne blindet af dette julelys. Og da han efter tre dage fik sit syn igen var det første han sagde:
Jeg SER nu tydeligt det helt ufattelige der overgår min forstand, men som er kommet som en ÅBENBARING fra min Orakel Herre Jesus Kristus Ikon; at HansKrist er FAR til det sande GUDS EVANGELIUM om Guds Hemmelighed KRISTUS JESUS.
Jeg vil derfor ydmygt og passende abdicere og overlade Trosfrihed Konge Tronen til HansKrist og jeg vil i mit otium sammen med Dronning Margrethe nyde hvert ORD der udgår fra HansKrist's Hånd - gode pen og ÅND vidende at hvert ORD der kommer fra den mand er sandt.
Det lyder fra Hoffet at Kong Arne aldrig har været mere afklaret og i bedre humør end han er nu hvor han har SET og indSET sandheden med sine nye omvendte øjne hvor han har lært at SE fra HJERTET ❤️ af.
Når hoffet står ved dørene til stuen så hører de den abdicerende Kong Arne ridende rundt på sit æsel i galop, da Jesus Kristus Ikon Ansigtet højt på juletræets top er gået i selvsving, jublende synge:
EKSTATISKE ÅBENBARINGER OVERGÅR MIN FORSTAND
EKSTASE EKSTASE EKSTASE EKSTASE
JULEGLÆDE JULEGLÆDE JULEGLÆDE
HØJT FRA TRÆETS GRØNNE TOP SNURRER
MIN HERRE JESUS KRISTUS
HVIS FAR ER HANSKRIST
HVIS FAR ER HANSKRIST
HVIS FAR ER HANSKRIST
HALLELUJAH HALLELUJA HALLELUJA
|
|
|