1
registreret
(1 usynlig),
32
gæster og
1458
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Spørgsmål.
|
Arne synes også jeg gik hårdt til Tikka
og det gør Tikka åbenbart også
apropos "spand lort"
Var det så slemt? For sådan var det ikke tænkt, ment
Men mere ville jeg en afklaring så du for os andre er nemmere at relatere til, ja så vi får nemmere ved at forholde os til det du skriver
og det ville da også være fint om du gjorde det nemmere for os at forholde os til dig som person (hvem pokker er bag Tikka profilen, jeg tror du leger med os (men det er jo i orden, vi kan ikke tvinge dig ud af busken))
Det kan ikke være forbigået din opmærksomhed at du forvirrer os ikke så lidt med hvad du skriver (og nye læsere ville i den grad tage fejl af dig, for havner de ned midt i mange af dine indlæg ville de tro du var bibelfundamentalistisk kristen, og ramler de ned i andre indlæg ville de finde en ateist der gør tyk grin med kristendommen og intet forsonende finder i denne for dig at se tåbelige religion du kun har foragt til overs for)
At jeg skrev så "bestemt" til dig var for at få dig til at være mere redelig og ærlig, ihvertfald optræde på en sådan måde at du ikke hele tiden skal forvirre os, bringe os ud i så stor forvirring
Du er en udmærket debattør (ja endda på mange måde rigtig interessant), men du forvirrer dine omgivelser unødvendigt. meget
|
|
|
|