1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Spørgsmål.
|
Ha ha
Alle andre, om der skulle være nogen der var interesseret kan få det link
Albert Schweitzer og Paul Tillich gør et kæmpe nummer ud af alle de steder hvor Paulus er klar i mælet såvidt det vi her drøfter
Men Tikka der skulle have studeret bibelen forfra og bagfra er ikke fortrolig med de steder der er så berømte at selv ikke troende kan remse dem op frit efter hukommelsen
PS:
Jeg vil gerne give I andre en forklaring på hvorfor jeg ikke lige her og nu har lyst til at give Tikka disse steder fra Paulus hvor han udtrykker sig som jeg har påstået
Det skyldes at Tikka (der er tidligere JV -er og har været indenfor Luthersk mission et og andet) hun sidder med bibelkonkordantiske mammut værker,
og hver gang noget skal drøftes skal det ikke forstås forstandigt i en spirituel betydning som Paulus forlanger det, men det skal forstås bogstaveligt i forhold til alt der står i Bibelen uanset hvor forvrøvlet tingene bliver når det skal forstås bogstaveligt
og det gider jeg ikke mere bruge min tid på og de naboer jeg har der er JV -er har forstået mig, men Tikka forstår endnu ikke at på det niveau drøfter jeg ikke længere
|
|
|
|