0
registrerede
13
gæster og
1464
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Tikka
Emne: Re: Hvorfor kom Jesus til jorden?
|
Johannes 3:16 For således elskede Gud verden, at han gav sin enbårne søn, for at enhver, som tror på ham, ikke skal fortabes, men have evigt liv. Bibelselskabets online bibel.
Jeg forstår, du denne gang "trækker i land" ved endnu engang, at beskære skriftstedet Johannes 3:16 som det fremgår af de 3 farver på teksten ovenfor; hvor der nu kun er den røde tekst tilbage, som du anerkender.
Jeg forstår derved, du ikke mere mener, at Johannes 3:16 taler om løftet om evigt liv, som du tidligere skrev.
Dermed er det jo også lige meget med dogmet arvesynden, men – da jeg forstår du tilslutter dig treenighedsdogmet og jomfrufødslen, vil jeg gerne vide, hvad du mener, den - i følge dig - oprindelige kristne fortælling siger om årsagen, til Jesu rejse fra himlen til jorden for at bringe sit liv som et offer - hvorefter Guds ånd oprejste ham til himmelsk liv som konge ved Guds højrehånd? -
Jeg forstår jo godt, du mener, at Gud elskede verden så han gav sin søn, men hvorfor alt dette, når du udelukker arvesynden og løftet om evigt liv?
¨¨¨¨
|
|
|
|