0
registrerede
3
gæster og
178
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Kvantefysisk sammenfiltring
|
Forkert igen Arne. Jeg har jo forklaret den rette sammenhæng, at det handler om hvorvidt universet kan forklares med lokale årsager eller kræver noget a la Einsteins "skjulte variabler". Jeg har også copypastet Dirac-ligningen, men du forstår jo ikke hverken moderne fysik eller den højere matematik, og min tid rækker ikke til at lede dig gennem 5-6 års pensum, for at du kan forstå Anders Sørensen.
Men jeg hæfter mig ved, at han klart erklærer, at entanglement ikke kan bruges til kommunikation, som du hævdede i et tidligere indlæg, at det muligvis kunne. Den ide droppede videnskaben for flere år siden.
Der er skam ingen videnskabsfolk, der skjuler, at vi endnu ikke har en tilfredsstillende forklaring i dag, men de opgiver ikke som dig og hylder uvidenheden, men arbejder intenst på at løse problemet.
Det er ikke en religiøs trossag, om vi kan nå en total opklaring af de nuværende fænomener. Det er en berettiget antagelse baseret på videnskabens hidtidige udvikling. Ingen fakta tyder på, at der er en grænse for vor matematiske forståelse af universet.
Uvidende troende har i årevis sunget om, at vi ikke som Gud magter at sætte et blad på en nælde. Det kan Gud dog ikke af gode grunde, men vi kan faktisk gøre det i dag og magter meget mere end det.
Opgiv dog dine patetiske forsøg på at diskutere kvantefysik med mig. Din uvidenhed skriger til himlen, og du kan kun gøre dig selv til yderligere grin.
:o)
P.S. Vi er flere, der husker hvordan du blev til grin i mediediskussionen, og endte med i desperation at tilsvine professor Vincent Hendricks, fordi han ikke ville give dig ret i din mistolkning af forskningen.
|
|
|
|