0
registrerede
12
gæster og
164
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Kvantefysisk sammenfiltring
|
Oles anførte definition af citatfusk forudsætter, at citaterne er ukorrekte og/eller forvanskede og det var mine citater jo ikke! De var kopierede og indsat fuldstændigt uændrede. Så Ole "rammer ved siden af" - endda godt og grundigt 
Hvis Ole mener, at udtalelsen om den deterministiske årsagsforklaring i kvantefysikken:
I 1920'erne brød den deterministiske årsagsforklaring sammen i kvantefysikken. Dermed begyndte grundlaget for den videnskabeligt funderede ateisme at smuldre. Naturvidenskabens resultater kunne tolkes både religiøst og ikke-religiøst. som står her (klik) i Gyldendals: Den Store Danske, er forkert, og Ole ikke konfronterer og overbeviser det team af fagfolk, der står bag, så kører Ole jo blot "en gratis omgang", og så er Oles påstand, set med mine øjne, ikke troværdig.
Der inviteres jo direkte dertil her (klik):
Har du kommentarer, ris eller ros, er du altid meget velkommen til at kontakte os på en af nedenstående adresser. Gyldendal Den Store Danske Klareboderne 3 1001 København K E-mail: info@denstoredanske.dk Jeg ser frem til at følge en dialog mellem Ole og teamet bag Den Store Danske - og hvis ikke, vil min tillid afgørende ligge mere hos nævnte team end hos Ole (hvis identitet, baggrund, uddannelse og kompetencer, jeg jo intet ved om)
Arne
|
|
|
|