0
registrerede
80
gæster og
1290
søgemaskiner online.
Key:Admin,
Global Mod,
Mod
Kladde
Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: VÆREN - IKKE-VÆREN
Kære HansKrist
Du skriver dette:
Citat:
Og kristendommen har alt i alt gjort det rigtig godt lige siden.
Det klinger lidt hult i mine ører?
Men du har da ret i at det går meget godt her i danmark - om det skyldes kristendommen skal jeg ikke lige kunne sige måske det går godt på trods af kristendommen det er jo ikke lutter lagkage der står i bibelen - forbandelser af figentræer og alt sådan noget
Men jeg kan nu godt lide din tilgang til Paulus. Som sagt kunne det være interessant med en artikel fra dig omkring kristendommen? Så kunne du forklare alle disse bibelfundamentalister nogle ting? Hvordan forholder du dig iøvrigt til trosbekendelserne? Treenighedslæren ( http://vandrermotlyset.net/Treenighetsdogmets%20utvikling.html )? Adam og Eva? Noas ark? Hvordan forstå alle disse ting? Går du ind for fjernelsen af forhuden? Er der noget i bibelen som du tror på?
Jeg mener han er det sødeste og mest intelligente menneske som vandrer rundt blandt os på nuværende tidspunkt. Gerth er nu også meget sød og han vil jo bare vores bedste. Men jeg kan nu godt lide at drikke øller. Nogle gange går det godt. Nogle gange går det galt. Sådan er livet. Spændende. Men jeg foretrækker nu at det går godt. Selvfølgelig forstår jeg faren ved alkohol. Har jo selv mistes besindelsen (kontrollen) og vandret ud mellem bilerne og leget superman. Det fik jeg desuden også en behandlingsdom for. Længere historie. Men nu vil jeg altså lave en hjemmeside og samle alt det som jeg finder relevant på den. Til gavn og glæde for andre: