1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: VÆREN - IKKE-VÆREN
|
Jeg elsker fred, tryghed, ro og stilhed men, jeg føler kraftfuldt, at jeg brænder mentalt ophøjet ( lykkelig ) for en ny verdensorden uden religion. Flere og flere spirituelt troende og ateistiske folk omkring mig vil det samme..........
Held og lykke med det Gerth
Men du er ude i hård konkurrence, der er godt nok mange der vil nøjagtig det samme
Men du er ikke uden religion, fx hvad du siger om helligånden er blot en fodnote i forhold til hvad dygtige kristne har sagt om den sag
Og hvad Paulus siger om helligånden er der så meget mere kød på end hvad du siger Gerth
Din helligånd er narcissistisk ornani, masturbation, det er at glo sig selv i spejlet dagen lang. Ergo din helligånd er gold og uden gerninger, uden skaberkraft. Læs hvad Paulus siger der er i tråd med kreativ intelligens forskning, Maslow og neurovidenskabs nyeste erkendelser.
Du må gerne kritisere kristendommen, de kristne er iøvrigt de bedste hertil, men det du siger skal være kvalificeret. Kritikken af kristendommen her på siden fra ateisterne har været infantilt og intetsigende latterlig og sørgeligt og det du kommer med hæver ikke niveauet
-0-0-0-0-
Og iøvrigt tak for dine seneste indlæg sjældent har jeg moret mig så meget
Dine to seneste indlæg fortjener en pris her på trosfrihed
Vi har haft fantastiske præstationer og fremragende indlæg her på trosfrihed gennem årene
Kræn-p, Ipso Facto, Bjørn, bare for at nævne et par stykker der burde æres og ha en pris
Du Gerth burde også ha en pris for dine to seneste indlæg der sprænger grænserne for hvad vi hidtil har set på trosfrihed
Det glæder mig at du er her min ven
|
|
|
|