0
registrerede
10
gæster og
178
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: VÆREN - IKKE-VÆREN
|
Hej ABC
Der er så meget Spiritus Sanctus - HELLIGÅND - SPIRITUALITET i dig du KÆRLIGHEDENS ABC lektion til os alle her på siden at du ikke behøver spiritus alkohol
Du bruger kun alkohol til at holde dig selv tilbage og nede med tror jeg
Derfor lyt til Nelson Mandela's psykoanalytiske livsvisdom her og erkend din frygt:
Vor dybeste frygt er ikke at vi er utilstrækkelige. Vor dybeste frygt er ... at vi er grænseløse kraftfulde. Det er vort lys, ikke vort mørke der skræmmer os mest.
Der er intet oplyst ved at gøre dig mindre så andre mennesker omkring dig ikke vil føle sig usikre. Vi er født til at manifestere det guddommelige i os. Det er i os alle.
Vi spørger os selv: ”Er jeg virkelig strålende begavet, vidunderlig, talentfuld og eventyrlig”? Er det i virkeligheden ikke det du er? Du er et guds barn! At gøre dig mindre, tjener ikke verden!
Når vi lader vores eget lys skinne giver vi ubevidst andre mennesker lov til det samme. Når vi frigør os fra vores egen frygt befrier vores tilstedeværelse automatisk andre.
🏊🚴🏃
🏊🚴🏃
Du er født til noget stort ABC - GUD har større planer med dig end at du skal være hæmmet af overdreven spiritus alkohol
Du er så fyldt med Kærlighed og Spiritus Sanctus - så fyldt med den HELLIGÅND - så fyldt med SPIRITUALITET
Du er en stor fabrik af HEALING POWER
Du kunne HEALE og HELBREDE menneskers liv på stribe
Paulus ville elske at have dig i sin menighed - ja KIRKEN er for dig min ven - fordi du har potentialerne til at blive KIRKE i verden endnu mere end du allerede er.
Dog vil jeg takke for KRISTUS i dig, du er allerede KIRKE i verden. Du gør det allerede godt og bedre end mig, hvilket dog ej heller siger så meget
|
|
|
|