0
registrerede
4
gæster og
155
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Evolution eller skabelse eller...
|
Hej Arne
Gud har da ikke fejlet nogle steder...hvordan når du frem til det? Gud stillede nogle en opgave, og de fejlede. Det havde Gud taget højde for. Det fremgår tydeligt af "Vandrer mod Lyset!". Det var deres (nogle engles) fald som resulterede i denne verden (omformningen af den). Det kan vi så vende til noget positivt. Så slemt var det jo heller ikke. Vi kan altid vende hjem til Guds rige. Det forsvinder aldrig.
Jeg tror det er bedst at respektere alle mennesker. Også dem vi ikke lige er enige med. Det skal dog ikke forhindre os i at debattere. Lad os få det hele på bordet. Vi ønsker vel allesammen en bedre verden? Hvordan får vi den? Ved at fjerne Gud fra landkortet? For mig er det en fuldstændig forrykt tanke.
Jeg synes da også det er langt ude at man skærer i børns kønsdele, men det er jo ikke Guds skyld, at vi gør sådanne ting, så...
Hvordan skal vi forholde os til denne verden? Skal vi sætte børn i verden? Hvad er planen? Hvis vi sætter børn i verden, så er der meget som kan gå galt, men...sålænge Gud er der, hvad er så problemet?
Denne verden er absurd...køer med otte ben...hvad fanden er det for noget  Kærlig hilsen
ABC
|
|
|
|