1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Angst – Tro – Håb – Kærlighed
|
Det er jo præcis, hvad jeg gør, Simon. Jeg synliggør Arnes latterlige sproglige vås, så enhver selv kan tage stilling til, om Arnes sprog giver mening for dem, og om hans fortolkninger af deres og andres indlæg er i overensstemmelse med deres sprogforståelse.
Men jeg er ikke enig med dig i, at debatterne her "handler om at synliggøre vås". De burde handle om vigtigere emner af almen interesse, som både treram, Michael og jeg har været inde på, men det forhindres af troldenes massive forsøg på at dominere debatten, som virker dræbende på en alsidig debat.
Men jeg har da forstået på din seneste kontradiktoriske tautologi, at dit eget sprog er blevet inficeret af din ligegyldige diskussion med Arne. Trist, men det er hvad der kan ske, når man tager troldesprog alvorligt.
Udelukkelse sorterer som bekendt alene under Admin, så hvorfor du bringer dette på bane, forstår jeg ikke. Jeg ønsker ingen udelukket, og hidtil er ingen trolde da blevet udelukket, selv om både Ipso Facto og Arne har begået grove brud på debattens regler.
Mvh
Arnes tålmodige dansklærer Ole Bjørn :o)
|
|
|
|