1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Angst – Tro – Håb – Kærlighed
|
Skal jeg nu også til at lære dig dansk, Simon? Du skriver jo ”At du ikke kender spor til min litterære produktion, Simon, må tilskrives din manglende interesse for debatterne om filosofi her på trosfrihed.dk.”
- Læser ikke alt, og selvfølgelig ka’ du da betragte debatindlæg som en litterær produktion. Jeg har aldrig kaldt debatindlæg for litterære produktioner, men kun de citerede eksempler på digte eller noveller, og det sidste fik du en stribe eksempler på i den henvisning, jeg gav dig, til "Tidens Labyrint" i filosofidebatten.
Rubrikker i aviser har ikke selvstændige ISBN numre, men du har fået både årgange og navne på medierne (Politiken og Dagens Nyheter) og det første er tilgængelig i rigsarkivet på "Det Kongelige Bibliotek". Så lad nu være med at forsøge dig med ordkløveri a la Arne, hvis du vil tages alvorligt.
Er du fortsat i tvivl om, at jeg har offentliggjort både digte og noveller her på trosfrihed.dk, så kan du jo få det bekræftet hos RoseMarie, når du åbenbart ikke gider følge mit link.
Mvh
Ole Bjørn :o)
P.S. Jeg skrev endda et læredigt specielt til Mellemrummet så sent som i juli måned (#18032 - 17/07/2014), men det har åbenbart også undgået din opmærksomhed.
|
|
|
|