0
registrerede
42
gæster og
174
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Det 5. bud
|
Du vrøvler mere og mere
Sandelig et brilliant forsvar for kristendommene Bibel - og korstog
Det er jo det rene nonsens hvad du der skriver, og at jeg af alle der hævder at kristendommen ikke er nogen bogreligion og vores tro ikke er på alt hvad der står i Bibelen -- hvordan kan du så overhovedet finde på at skrive som du skriver om mig.
Jeg har bemærket at du vrøvler mere og mere og at der ingen logik er i hvad du skriver
Bedre var selvfølgelig at du selv opdagede at du ikke længere magter at tænke sammenhængende logisk
Hvad du skriver og påstår bliver mere og mere mærkeligt synes jeg at kunne iagttage
Tydeligt du er begyndt at hoppe over hvor gærdet står lavest - at du er utålmodig med at du gerne vil score nogle billige point - ved dumsmarte bemærkninger som da du hentede Christian Braad Thomsen ind -
Men nøjagtig på den overfladiske måde skal vi ikke synke ned til at drøfte tingene her på Trosfrihed
Du skal hæve barren - niveauet Arne - så vi ikke gør hinanden og os selv dummere
Vi skulle jo gerne hjælpe hinanden med at blive klogere på tingene - ikke falde ned på det niveau Arne Thomsen og Christian Braad Thomsen vil drøfte tingene på
|
|
|
|