1
registreret Arne Thomsen
13
gæster og
176
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Tro, håb og kærlighed
|
Gerth:
Nå ja, idag føler jeg henrykkelse-motivation, fryd-lykke-entusiasmen-passion-engagement og optimisk driv-kraft
Normalt når man gengiver hvad man har lært af et andet menneske så refererer man til denne forfatter - det gør jeg ihvertfald (det har jeg lært som regel 1 på universitetet) - så du burde egentlig have nævnt mit navn nu det er ideer og tanker du har mødt hos mig du gengiver.
Arne kalder dog disse begreber ord her:
"idag føler jeg henrykkelse-motivation, fryd-lykke-entusiasmen-passion-engagement og optimisk driv-kraft"
der giver mening for os to Gerth for:
svulstige intetsigende tomme ord der ingen mening giver.
At Arne overhovedet ingen mening finder i vores dynamiske spiritualitet kunne skyldes temperament. Det kunne også skyldes at han ville forsøge at udstille HansKrist.
Nå men selv nu hvor Arne og undertegnede er blevet forsonet så er og bliver Arne en slagsbror - der gerne vil i infight med folk.
Nå jeg er glad for at kunne konstatere at du læser hvad jeg skriver og at du fra tid til anden lader dig inspirere af mine skriverier - skriver dig det bag øret.
Ja disse dine ord her Gerth glæder mig:
"idag føler jeg henrykkelse-motivation, fryd-lykke-entusiasmen-passion-engagement og optimisk driv-kraft"
Ord der viser hen til dynamisk psykologi og dermed dynamisk spiritualitet.
Mvh HansKrist
PS:
Du forlader aldrig Trosfrihed Gerth (uanset hvor mange hundrede gange efterhånden du har sagt det).
Du lærer blot hvordan du skal omgås os der er her med et minimum af respekt. Som Arne og HansKrist også skal lære at omgås hinanden respektfuldt.
|
|
|
|