0
registrerede
15
gæster og
151
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Religioner - som jeg opfatter dem
|
Jan ABC:
Har du forstået det hele
Jeg har forstået nok til at jeg er klar over at det er liv der skal leves - en vej vi skal gå - og ikke evindelige tvivlsomme abstrakte spekulationer vi skal forvirre os ind i og få hovedpine af.
I er nogle "sludre chartoller" allesammen, dig Jan ABC - Somo - Jørgen Jehovas Vidner - Gerth og Arne --- alle kan I snakke herfra og til evigheden om det noget ingen af jer har forstået - nemlig hvad dog det religiøse spirituelle dækker over.
I skubber det væk fra jeres egen dør hjerte og liv og ud i et uendeligt ocean af spekulationer der afløser de næste spekulationer om alt muligt tvivlsomt dit og dat.
Der er ikke en af jer der nogensinde har sagt noget og det skyldes at ingen af jer er klar over hvad fanden det religiøse spirituelle dækker over. Ikke en af jer har forstået det - ja alle har I misforstået det - som at man skulle rende rundt og tro på en masse tvivlsomme røverhistorier om dit og dat.
I tør simpelthen ikke drikke af den kilde - livets vand kilde det religiøse spirituelle lever af.
Alle skubber I det ud i noget tvivlsomt I vælger at tro på. Hvorfor narrer I jer selv med sådan en bjørnetjeneste at I skal være fyldt med noget I egentlig ingenting kan vide om og som I ej heller har behov for at få svar på - da jeres behov er at blive raske og i godt humør og komme ud af jeres misbrug (to er det alkohol en er det Bibelen en anden Koranen og en misbruger Trosfrihed ved at dominere i kvantitet uden at skelne til kvaliteten af hvad vedkommende skriver)
|
|
|
|