0
registrerede
5
gæster og
166
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Ipso Facto
Emne: Re: MENNESKENE HAR SÅ MANGE MÆRKELIGE TING FOR
|
Hej Kristian Pedersen!
Hvad debattører uargumenteret mener at kunne forstå eller ikke forstå, ud fra hvad andre debattører argumenterer for, er i sig selv så subjektivt og irrationelt, at det næppe hører hjemme på en saglig debat.
Hvis du derimod virkelig mener, at du forstår hvad Ole Bjørn mener, skal jeg venligt bede dig forklare mig noget af alt det jeg trods halvandet års debat med manden endnu ikke har forstået det mindste af.
Lad os begynde med et aktuelt tilfælde fra i dag:
Mener du at Bohrs matematiske formalisme i Københavnerfortolkningen bygger på en domslogik hvorefter "P = -P", eller på "p&-p"?
Hvis du har et begrundet svar på det spørgsmål, vil jeg tage dig alvorligt. I modsat fald er dit indlæg varm luft og bør henvises til chat boksen, hvor den slags hører hjemme.
Hilsen
Ipso Facto 
P.S.! I et indlæg højere oppe i tråden - #3417 - 23/08/2008 17:43 - kommenterede jeg dit indlæg om evolutionsteorien, og stllede blandt andet følgende spørgsmål:
En del af kritikken mod evolutionsteorien kommer fra molekylærbiologer som anvender deres resultater i den nye tværfaglige disciplin biosemiotik.
Hvad er i øvrigt din egen vurdering i denne paradigmestrid? Er luften efterhånden sivet så meget ud af Darwins cykelslange, at tiden nu er moden til at tænke på en ny måde. Til at foretage et Khunsk paradigmeskifte?
Skyldes din manglende besvarelse at du ikke har forstået spørgsmålene, jfr. hvad du fremfører i dit indlæg?
|
|
|
|