0
registrerede
46
gæster og
158
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: disciple
Emne: Re: MENNESKENE HAR SÅ MANGE MÆRKELIGE TING FOR
|
Kære Ole Bjørn
Citat: Falder det dig for brystet, at han i sin undervisning og sine videnskabelige arbejder overhovedet ikke søger at blande Gud ind i det? Generer det dig, at han kan føre timelange samtaler med andre forskere om universet, strengteorierne og Random Dynamics uden en eneste gang at nævne ordet Gud? Citat slut.
Kommentar: Sig mig engang- læser du virkelig hvad jeg skriver  Jeg har jo netop skrevet at troende er i stand til at adskille troen og så det faglige. Og så kører du alligevel ud af tangenten med dit vrøvl! Og så blander du minsandten den stakkels Holger B.N ind i dine forvirrede antagelser ! Gud bevare Danmark !
Citat: Du skriver: Citat:Og hvad angår Gud så kan jeg betro dig, at kristne som tror på Gud ikke blander tingene sammen i forhold til deres faglige univers.
Det er da præcis, hvad kreationister forsøger af al magt. I USA har de endda forsøgt lokalt at lovgive om, at der skal undervises i en skabende gud som en videnskabelig teori. Dette vanvid omstødte højesteret heldigvis. Citat slut.
Kommentar: Hvad i alverden har kreationister nu gjort at de skal trækkes ind i det her. Jeg har skrevet om forskere, som i tiltro til ytringsfriheden sammen med 800 m.fl.andre videnskabsfolk har tilladt sig at stille vedkommende spørgsmål til udviklingslæren. Jeg har intet skrevet om kreationisme, derimod har jeg beskrevet den proklamation, som disse forskere er blevet enige om.
Dine indlæg virker som om du er desperat, idet du stadig postulerer nye ting, som jeg intet har skrevet om. Tag det nu bare roligt Ole Bjørn, kommer tid kommer råd 
Og du kan godt spare dig for at stille krav til mig om kildemateriale, idet jeg har fået det mod at undlade afsløring af kilderne og det agter jeg at overholde.
Jeg oversætter det blot og kommenterer og så vil tiden vise om der er nogle danske forskere, som tør stille de samme spørgsmål. Dette er desværre nødvendigt fordi mafia logen af ateistiske forskere søger efter alt hvad de kan anvende i deres angreb på andre, som tør stille de pinlige spørgsmål.
Det vil fremgå af det næste indlæg.
mvh disciple
|
|
|
|