0
registrerede
46
gæster og
158
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: MENNESKENE HAR SÅ MANGE MÆRKELIGE TING FOR
|
Kære Disciple.
Lige præcis HVAD anser du som nedladende i mine bemærkninger om Holger Bech Nielsen og hans kone? Jeg har stor respekt for dem begge.
Falder det dig for brystet, at han i sin undervisning og sine videnskabelige arbejder overhovedet ikke søger at blande Gud ind i det? Generer det dig, at han kan føre timelange samtaler med andre forskere om universet, strengteorierne og Random Dynamics uden en eneste gang at nævne ordet Gud? Men når du ikke mener, at han refererede til Hawkings teori, kan du så ikke lige fortælle os, hvordan hans cirkeltid skal forstås.
Bibelcitaterne kan du spare dig. Jeg kender dem allesammen, og samlet set er de en lang række af modsigelser. Her på debatten er vi forlængst nået frem til at kunne diskutere indholdet i kristendommen uden at slå hinanden i hovedet med bibelcitater. Det er kun JV'erne og andre fundamentalister, der dyrker den sport.
Du skriver: Og hvad angår Gud så kan jeg betro dig, at kristne som tror på Gud ikke blander tingene sammen i forhold til deres faglige univers.
Det er da præcis, hvad kreationister forsøger af al magt. I USA har de endda forsøgt lokalt at lovgive om, at der skal undervises i en skabende gud som en videnskabelig teori. Dette vanvid omstødte højesteret heldigvis.
Jeg troede da, at du havde dit materiale om den ateistiske mafia klar, inden du offentliggjorde et postulat om en verdensomspændende konspiration. Hvordan er denne mafia iøvrigt bygget op? De har vel næppe en "godfather".
Jeg håber da, at dit "materiale" er noget, der kan kontrolleres, så vi kan se hvilken kreationistside, du har hentet det fra.
Mvh
Ole Bjørn ;)
|
|
|
|