0
registrerede
178
gæster og
197
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: MENNESKENE HAR SÅ MANGE MÆRKELIGE TING FOR
|
Kære Disciple.
800 var da et pauvert resultat. Jeg er ret overbevist om, at proklamationen ville passere 80.000 underskrifter, hvis den havde været formuleret således:
VI ER SKEPTISKE OVERFOR PÅSTANDEN OM TILFÆLDIG MUTATION OG NATURLIG UDVÆLGELSE, SOM ENESTE ÅRSAG TIL AT FORKLARE LIVETS KOMPLEKSITET. UNDERSØGELSE AF MULIGHEDERNE FOR AT UDVIDE OG FORBEDRE DARWINS TEORI BØR DERFOR OPMUNTRES.
Jeg er sikker på, at selv Richard Dawkins vil skrive under på dette.
At 3 forskere er blevet afskediget fordi de var uenige i Darwins teori er ikke usandsynligt. Også i den videnskabelige verden findes der ligesom i den religiøse verden indflydelsesrige folk, der klamrer sig til gamle dogmer.
Men at de afskedigede forskere ikke skulle kunne få forskerjob andre steder lyder komplet usandsynligt, al den stund at der overalt arbejdes på at forbedre og modificere Darwins teori.
Årsagen må nok findes i, at deres forskning har en sådan karakter, at den ikke findes videnskabelig seriøs. Hvis deres forskning f.eks. går ud på at bevise, at mennesket står udenfor evolutionsteorien og derfor må være skabt separat af Gud, vil jeg sagtens kunne forstå, at de fleste universiteter ville betakke sig for at ansætte dem, inklusive de katolske.
Så kunne du ikke være så rar at fortælle os, hvad deres forskning gik ud på, så vi kan tage saglig stilling til, om der er grund til forargelse.
Mvh
Ole Bjørn ;)
|
|
|
|