annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
SÃ¥ er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
0 registrerede 154 gæster og 248 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.

Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:

HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder

Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: TRO

Gider du godt droppe de der etiketter du hæfter på folk der intet har på sig. Du forvirrer folk, eventuelle læsere.

Alle vil tro Arne har noget at gøre med Scientology.

Det er jo useriøst og løgnagtigt.

Mit problem er at jeg til min skræk har måttet konstatere hvor meget Tikka og RoseMarie er blevet påvirket af alt dit vrøvl.

De overtager langsomt dine evindelige gentagne løgnagtige påstande.

Du virker lidt dum i hovedet mand. Eller jeg tror du er fuldstændig ligeglad med om det du skriver har noget på sig.

Jeg bliver så irriteret over at der ingen tænkning og alvor er i dine indlæg. Dette tror jeg at jeg kunne leve med, men at se Tikka og RoseMarie ikke at kunne gennemskue hvad der er op og ned i hvad du skriver om folk er skræmmende.

Det er skræmmende hvis en læser tror Arne har noget at gøre med Scientology (og ja alt det andet vrøvl du skriver om ham (som desværre RoseMarie og Tikka er hoppet på)).

Hvis du skal give en kritik så skal den være rammende, ikke løgnagtig.

Du har altid sendt direkte løgne i æteren om folk, stopper du ikke kunne vi jo hoppe over i mellemrummet og søsætte løgnagtige irrelevante etiketter på dig og RoseMarie.

Ville I synes det var sjovt? At folk fra sidelinjen skulle læse noget om jer der var løgnagtig fri fantasi.

Har du overhovedet ingen selvrespekt eller er du fuldstændig ukritisk overfor din egen debatadfærd, når du vælger nogen at sætte dig på.

Min grænser er snart nået (nej de er overskredet for længst), jeg gider ikke se alle dine useriøse indlæg med løgnagtige etiketter på folk hvor du ikke overhovedet er inde på emnet, det der drøftes og er på tale.

-0-0-0-0-

Nå jeg er heldigvis fri overfor dig Simon og du påvirker ikke resten af min dag. Denne frihed giver mig også en række muligheder for at gøre gengæld eller tale mere direkte til dig. Fordi jeg tror at du forsætter dine løgnagtige etiketter på folk hvis du ikke mærker hvordan det ville se ud hvis det var dig og RoseMarie det gik ud over.

Så skulle Simon i sin selvhøjtidelighed nok have fat i moderator og bede ham fjerne disse daglige useriøse indlæg med usande etiketter på dig og RoseMarie.

Det største GRIN jeg har fået i min tid som debattør var da du forlangte at noget der lå lidt ved siden af tråden mellemrummets ånd og mening blev fjernet. Jeg grinte og morede mig i flere dage og nogle af mine bekendter der har et løseligt overblik over hvad der er forhistorien på trosfrihed skreg af grin.

Tak for at du blottede dig selv Simon.

Du aner intet om din egen dobbeltmoral og din højre hånd aner ikke hvad din venstre hånd laver.

At jeg kom til at tænke på den episode har gjort mig i så godt humør at jeg finder mig selv i grinende mellemgulvs skvulp, ren katharsis og ekstase for en ny go dag.

Må I andre også få en fantastisk dag også dig Simon
Seneste indlæg
Misforståelsen
af somo
05/05/2025 08:30
Religioner globalt set
af Arne Thomsen
03/05/2025 18:30
Lys
af Hanskrist
18/04/2025 04:14
Den religiøse spirituelle dimension
af Arne Thomsen
14/04/2025 19:37
Det bedste ved kristendommen
af Hanskrist
12/04/2025 14:18
Nyheder fra DR
Politiet i Nordjylland skyder mand i lå..
05/05/2025 22:07
Peru suspenderer minedrift efter drab pÃ..
05/05/2025 20:50
Israelsk militær angriber houthi-bevæg..
05/05/2025 20:33
Trump kalder deling af AI-billede af sig..
05/05/2025 20:18
FN-domstol afviser Sudans sag mod De For..
05/05/2025 19:20
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Trump varsler planer om amerikansk told ..
05/05/2025 21:31
Harald Nyborg-ejer Kurt Daell er død - ..
05/05/2025 21:29
Løkke kalder Israels planer om offensiv..
05/05/2025 20:59
Notat: Hegseth beordrer nedskæringer i ..
05/05/2025 20:44
Mand skudt i låret af politiet i Nørre..
05/05/2025 20:05