0
registrerede
42
gæster og
174
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Godt forslag
|
Hej Hanskrist. Jeg må erkende, at jeg endnu ikke har nået at se ret meget af dine links angående Llewellyn Vaughan-lee, fordi dét, der først overraskede mig, var, at han er sufi - og det var så dét, der viste, at du måske i første omgang ikke behøver at rejse helt til Californien, men kunne starte med kun at rejse til Ålborg
Idéen om SPIRITUAL ECOLOGY og "Menneskets kald i Guds verden" lyder helt rigtig i mine øren, og ligeså at du udarbejder et forslag til et manifest.
Og er vi - så mange af os som muligt - først nået så langt - er blevet enige om dets indhold - og har fået gjort det maksimalt nemt og fristende at læse - så gælder det jo om at få det præsenteret for så mange som muligt - at få lavet "mange bække små", som måske kunne blive til "en stor å" 
Og til Thomas: Jeg jeg synes da også, det kunne være en god idé med et "kaffemøde", men det er jo langt at rejse for en kop kaffe - så forskellige steder i landet, vi er placerede. Det kunne også være godt, synes jeg, at høre hvordan du stiller dig til fra dit religiøse standpunkt til klodens økologi og til eventuel interreligiøs forståelse - eller det modsatte.
M.v.h. Arne
|
|
|
|