0
registrerede
13
gæster og
1464
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: At være ateist
|
Hej Treram.
Jeg ser, du fortsat beskylder mig for at være teist (gudstroende), når du skriver:
I får aldrig Arne til at komme med en fornuftig forklaring på hvorfor han ikke tror at han tror på det hellige hallöj, han har simpelthen dobbelt garderet sig, det ku jo väre at der var noget om snakken, at tror man ikke, får man een over nakken. eller måske man snarere skulle kalde det "skabsateist" 
Jeg nægter imidlertid at tro, at det er ond vilje fra din side, og jeg hælder til at tro, at du nok ikke helt har forstået, hvor jeg står.
Jeg er faktisk ikke mere "skabsateist" end ham, der svarer her (klik)
For med den logik, du benytter, må lektor Anders Sørensen, der forsker i teoretisk kvantefysik i grundforskningscentret QUANTOP på Niels Bohr Instituttet, vel betegnes ligeså? Eller hva'?
Jeg hæfter mig ved hans afsluttende ord:
Det vi med sikkerhed ved er, at verden er ikke sådan, som vi alle sammen går og tror, den er. (Og er du ikke allerede forvirret, så læs kommentarerne i linket )
I øvrigt synes jeg, dine ord, som jeg har citeret ovenfor, minder lige lovlig meget om de kendte ord: Tæver du stadig din kone - eller er du holdt op?
M.v.h. Arne
|
|
|
|