1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Så er der linet op...
|
to sjæle samme tanke
jeg tænkte netop på dig, da jeg læste hvad du skrev i MYSTISK IDENTITET
Vidunderligt som du omtaler dig selv og grunder og forundres over dig selv, og nævnte det med din datter,,, ja det rørte mig altsammen,, ,,
og jeg tænkte netop på hvor herlige vidunderlige mennesker og hvor intelligente du og Gerth er,, og at I pynter her på trosfrihed,, I har sgu noget personlighed der sparker røv
trosfrihed er også blevet mere tolerant med årene, der er ikke så giftig en stemning og tone længere. Vi opgav borgerkrigen og overlevede, kom ud på den anden side og med jer to nye der begynder at ske noget igen her på stedet
gennem Åndens, vores kreative entusiasme og ekstase der er så fyldt med flow og magisk flow, opnår vi vores forløsning, selvforglemmelse, kommer vi ud over os selv, fri af os selv, og opdager andre og verden
mennesket er ifølge Paulus fyldt med den Åndens kreative skabende virketrang og virkelyst, hvorigennem vi finder sammen, der opstår væsentlige meningsfyldte fællesskaber
ja du har opdaget hvad jeg kredser om: at jeg mener den Åndens kreative ekstase og flow vi finder hos Paulus, virketrang og virkelyst, arbejdsglæde, grundlægger vores vesterlandske spiritualitet (kultur og civilisation) der er så fuldstændig forskelligt fra østens spiritualitet
|
|
|
|