1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Livskvalitet
|
Vores fysiske kropslige biologiske sanselige kosmiske i NATUREN værens TOTALITET engagement/engagerede tilstedeværelse DASEIN eksistens. - hvor vi lever af naturen - spiser naturen - vores egen produktion af permakultur fødevarer.
Hvad er det der forvirrer dig i det ovenfor?
Synes det er meget udførligt forklaret.
Jeg har beskrevet kort hvordan det hænger sammen med mine Paulus læsninger og dermed hænger sammen med at være i KRISTUS. - men et skridt af gangen - først skal jeg jo vide hvad det er der forvirrer dig ved det ovenfor i citations boks - som er hvad jeg ville kalde Sandhedens Mirakel - hvis hvad jeg skriver kunne blive åbenbaret folk i dag - så de kunne begynde at forstå den deres før kulturelle væren til i verden - i naturen - som moderne folk af idag er blevet gjort fremmed overfor - og det er netop denne vores fremmedgørelse overfor vores før kulturelle nære tilhørsforhold og samhørighed NATUREN der gør at vi ufølsomt og i uvidenhed blindt ødelægger vores natur.
Forstod vi hvad jeg skriver ovenfor i citations boks ville det bliver en stor revolution - ny måde at være menneske og civilisation på (derfor jeg godt vil bruge betegnelsen en Sandhedens Mirakel) - der med lethed kunne redde os ud af vores miljø problemer (forurening og biodiversitet katastrofen) og redde os ud af klima krisen.
|
|
|
|