1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Livskvalitet
|
Du skrev:
i mine oplevelser af det guddommelige mirakel: Verdens Væren.
Jeg fornemmer det guddommelige - og at det ikke er noget, jeg - blot et menneske - skal forsøge at fatte.
Men det motiverer mig til, hvordan jeg skal leve citat slut
Men du mener åbenbart ikke noget som helst med dit snak - altså tom snak
Og det guddommelige er simpelthen for dig et abstrakt ligegyldigt religiøst ingenmandsland - der intet har at gøre med den verdens væren du konstant snakker om
Enhver fisker enhver jordbruger ved mere om verdens væren end du nogensinde kommer i nærheden af
Ufatteligt du som dyrlæge er så fremmedgjort naturen og verdens væren - du har jo ingen forståelse naturen overhovedet - lidt skræmmende at alt hvad du skriver om igen igen igen er på skrømt - din Jesus Kristus Ikon var på skrømt og nu viser det sig også at din verdens værens tema der motiverer dig til, hvordan du skal leve --- også bare er tomme svulstige intetsigende ord fra dig af
Du mener åbenbart intet med hvad du skriver
Men at pege fingre af alle andre har du været en sand mester i - at se splinten i din broders øje har du været en sand mester i men bjælken i dit eget øje generer dig overhovedet ikke - dit eget hykleri og dobbelt moral bekymrer dig overhovedet ikke
Fandeme godt der kommer en ny generation der tager naturen og verdens væren: miljø problemerne forurening og biodiversitet og klima krisen mere seriøst end du og din generation har gjort
Tænk at selv et menneske der har en dyrlæge uddannelse overhovedet ikke kan forbinde noget som helst med naturen og verdens væren
|
|
|
|