1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Livskvalitet
|
Gerth:
Ja, men igen udtrykker folks forskellige ord synspunkter, altså sprog.
Nej ikke nødvendigvis - det kan være beskrivelser af virkeligheden, forhold ved virkeligheden.
Synspunkter har jeg altid sagt er uinteressante - og jeg deltager gerne ikke i at drøfte synspunkter, det overlader jeg til andre.
Men det er da korrekt at du Gerth og Tikka og især Arne konstant kredser omkring synspunkter.
Hende der skrev at Paulus ikke fordømte homoseksuelle hun er højt uddannet i Klassisk filologi der er studiet af det græske og latinske sprog og den klassiske kultur.
Så hun har nok lidt mere forstand på hvordan man skal læse og forstå og oversætte hvad Paulus skriver end du har Gerth. Måske det ville være klogere at lytte til hende end til dig der aldrig har udvist ædruelighed og forstandighed - evnen til at kunne studere et emne, men blot beskriver du bare din egen private fantasi om tingene, fx helligånden som simpelthen ikke er en realitet men blot noget privat du oplever, fantasifuld privat i dit eget sind, for var det Helligånden ville den virke OPBYGGELIG og skabe STRUKTUR og forstandighed og MENING i dit liv - men da intet af dette sker, er det simpelthen ikke Helligånden du har erfaringer med. Men jeg ville da ønske for dig at du en dag løb ind i Helligånden og indtil det sker må du pjatte dit liv væk med din egen private helligåndethed.
Og dog, nu læser jeg hvad du skriver til Somo om Helligånden og det er rent faktisk okay. Måske du er ved at få styr på det med Helligånden - lad os så håbe du også vil modtage Helligåndens mange åndelige velsignelser, frugter og OPBYGGELIGE gaver der skaber STRUKTUR i dit liv. Indtil videre lever du udsvævende (alkohol misbrug og kærlighedsløse meningsløse seksuelle tilfældige forhold) uden OPBYGGELIGHED og STRUKTUR og MENING.
-0-0-0-0-
på din facebook side står der at du har gået på gymnasiet; hvor mange måneder må jeg spørge, det virker da ikke til på dig at du har en studentereksamen. Hvis man har en studentereksamen vil jeg mene at man skulle kunne beherske det danske sprog så meget at man kan skrive så andre mennesker kan læse hvad man skriver.
Det er jo kun med stor god vilje at vi kan læse hvad du skriver når vi gætter os til hvad du mener, for læser vi ord for ord hvad du skriver giver det sjældent nogen mening. Og dette er ret træls altid at skulle gætte hvad vi tror du mener fordi du ikke behersker det danske sprog. Og det er ikke fordi jeg tror der er et andet sprog du behersker.
|
|
|
|