1
registreret
(1 usynlig),
32
gæster og
1458
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Livskvalitet
|
Nu har jeg aldrig fløjet, og kommer aldrig til det, men jeg overvejer mit elforbrug. Herunder PC og andet. Dog vil jeg beholde mobil så længe som muligt, da det giver en stor frihed og livskvalitet for mig med dens mange muligheder.
Politikkerne her til lands kan ikke bare gøre, hvad de måske mener er rigtigt. De er valgt ind af mennesker og partierne repræsenterer forskellige mennesker fra samfundet med forskellige holdninger, så de skal finde en måde at samarbejde på, og her opstår der studehandler - det jeg kalder hug en hæl og klip en tå
Men nu skal vi jo fremover til at spise mindre kød. Ændre vores kostvaner og vi ser, at nogle producenter reklamere med grønt og bæredygtigt, og bringer nye vare på markedet, så noget sker der, men der skal en holdningsændring til, og det tager tid, hvorefter det nye måske kan indføres, og i et demokrati skal politikkerne også tænke på deres taburat, og tilmed er markedskræfterne global så ikke så let at indføre nye eller afskaffe ting – og så skal man også tænke på modstanderne, men fakta oplysning og debat er fremmende for at flytte folks holdninger, eller nu med noget meget voldsomt og konkret, som med energipriserne mm stiger
|
|
|
|