1
registreret
(1 usynlig),
38
gæster og
195
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Du bliver syg af at gå til lægen
|
Gerth:
En jævnaldrende kvinde med en lavere IQ, som lige er blevet udskrevet fra en behandling imod psykose på et kursus med øget dosis medicin ved værestedets cafe iblandt de sindslidende siger, men hun kender mig ikke: "Du er psykisk syg." Jeg afklarer om væren og min identitet: "Nej, jeg er et lys i verden, fordi om Det guddommelige har jeg kun Helligånden i mig." Jeg minder dem om Helligåndens helbredende kraft i os istedet for det falske selv.
Både psykologi og pædagogik teorier om kommunikation ved også, at fordømmelser og diagnosesnak angående symptomer på galskab sådan er forkert med mangel på empati.
"Du er psykisk syg." Jeg afklarer om væren og min identitet: "Nej, jeg er et lys i verden, fordi om Det guddommelige har jeg kun Helligånden i mig." Jeg minder dem om Helligåndens helbredende kraft i os istedet for det falske selv.
Bliv nu i dette spor - hold nu fast Gerth - hvad du skriver er korrekt.
Du har virkelig fat i noget her - men vær også opmærksom på det falske selv hos dig selv Gerth. Også hos dig fornemmer jeg et falsk selv der af og til tager magten over dig. Du mister indimellem kontakten til Helligånden.
Du kunne godt blive manden der formår at gøre en forskel - især hvis du får styr på dit falske selv.
|
|
|
|