1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Irritation - Indsigt - Forståelse
|
Tikka dit skøre kvindemenneske griiiner (nu har du visket/vasket tavlen ren igen i chatroom). Du er en rigtig visker vasker kone.
Noget andet og måske endnu vigtigere var at du skrev før i dag følgende til mig:
Der er ingen mystik, og jeg holder mig ikke til Simon - som du engang opfordrede mig til at gøre - jeg forholder mig til Arnes skriv og oprettelse af tråd.
Jeg benægtede og sagde at det havde jeg aldrig ALDRIG sagt.
Men pludselig nu går det op for mig at det du egentlig har villet skrive og måske stadig tror du skrev er følgende:
Der er ingen mystik, og jeg forholder mig ikke til Simon - som du engang opfordrede mig til at gøre - jeg forholder mig til Arnes skriv og oprettelse af tråd.
Dette er korrekt at jeg har bedt dig om at forholde dig til Simon
Men det tør du jo ikke, som din niqab søster af en nonne RoseMarie også under Simon's ordensregler ej heller tør forholder sig til Simon og hans debatstil som evindelige trivielle intimidering og forfølgelse visse andre
Allerhelvedes til fromme tøzer eller kællinger I er, underkastet guden eller herren Simon
JEG VIL SNAKKE MED JER og det tror jeg også der er andre der gerne ville, så smid nu den niqab Simon har fået jer viklet ind i, snøret ind i
Frihed føles det ikke lidt, bare lidt spændende og sexet for sådan et par ordensnonner som jer??
I skal da have flere mænd, ikke?
Og nej Tikka, jeg er ikke fuld ;)
|
|
|
|