0
registrerede
13
gæster og
1464
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Verdens Væren
|
Gerth:
Derfor istedet for en aggressiv evolution handler Helligånden om den guddommelige indgriben i skabelsen.
Fremragende ❤️
Og videnskabsfolk indenfor genetik kalder det for den religiøse kulturelle evolution som endda på forbavsende få år har ændret hjernen, hvilket kun kan forklares ud fra den kulturelle evolution modsat den naturlige evolution som aldrig kunne foregå i samme hastighed.
Kan ikke finde ud af om du er gal eller genial Gerth - måske er du lidt begge dele.
Måske jeg skulle se imellem fingrene med 1): din monster liderlighed og 2): at Helligåndens Chakra der for de fleste af os andre har hjemme i øverste del af brystkassen og halsen - hos dig er steget med i "anus rod chakret" - som virkelig er noget rod min ven.
Hvis du gerne vil skrive - så burde du arbejde med at formulere dig så det kan læses. Kunne du ikke skoles? Modtage undervisning i at skrive. Hvad hjælper det at du gerne vil skrive men ingen kan læse dine tekster, ja fordi de er ulæselige. Jeg vil ikke udelukke at der bag mange af dine ulæselige tekster gemmer sig interessante tanker.
|
|
|
|