1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Naturen og os i vores kosmiske totalitet
|
Arne:
"For mig ser det ud til, at du reelt intet ved om Gud".
Jamen mand for pokker, dig der skubber Gud ud i "det" - ud i panteisme og astrofysisk tågesnak - og konstant i årevis har gentaget din agnosticisme (dit forsøg på negativ teologi) så er det nye testamentes Gud og gudsforståelse langt langt udenfor din begrebsverden og hele din måde at tale om tingene på.
At du er fatsvag, at du er blank, skal ikke nu være mit problem, så bedst vi stopper her.
Min gudsforståelse er nye testamentes og er at finde i den paulinske SPIRIT CHRISTOLOGY og ingen har formået i hele Danmark så godt som undertegnede at redegøre for forholdet og beskrive det levende.
Og det ved jeg pga intelligente tilbagemeldinger, reaktioner på hvad jeg skriver
Siden Kræn-p og Anne og Flemming Vang og visse andre er stoppet har jeg ikke fået et rimeligt adækvat modspil til hvad jeg skriver
Og hvorfor skriver jeg så stadig, jo der kunne jo være et højt begavet menneske på sidelinjen der læser med og får sit liv "reddet" af hvad jeg skriver - det er sket - så muligheden er vel stadig til stede
|
|
|
|