1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Min meditation
|
Kære Kristian,
Tak for dit svar. - Og også for dit kompliment. Jeg vil bestemt overveje at registrere, da jeg oplever, at der faktisk er en del her på debatten, som er seriøse og saglige og i stand til at skære uvæsentligt personfnidder helt fra.
Min stadigt forholdsvis unge alder har nok betydet (og lad mig nu straks komme min undskyldning i forkøbet og anerkende (trods den næste formulering), at jeg har ansvaret for at opføre mig pænt med eller uden hormoner), at jeg selv har haft svært ved at skære personfnidder fra. Måske er det også min unge alder - og nu er jeg ikke bange for at undskylde mig selv - der gør, at jeg ikke ved, hvad en mokasintelegraf er for en, hehe! Er det noget i stil med "apostlenes heste"? Mokasiner er vist et fodtøj, ja? Så altså en besked der leveres pr. mand, ikke pr. brev?!
Ja, klogere er jeg altså ikke... Men jeg vil ikke udelukke, at jeg tør vise mit ansigt alligevel 
Jeg har faktisk bogen med Maharaj; "Jeg er det". Og jeg har også selv dyrket en del meditation. Jeg kender endda et sted i Kbh., hvor en gruppe mødes jævnligt til vegetarmad og meditation. Er andre her bekendt med det?
|
|
|
|