1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Min meditation
|
Hej Ole.
Du vil åbenbart meget nødig ind på at begrunde din påstand:
"Al meditation er en form for selvsuggestion. Man kommer ikke til en sandere opfattelse af verden og sjælelivet -".
Det kan du jo nok heller ikke, og det er derfor, jeg kalder din påstand en værdifordom - i hvert fald indtil videre.
"Hvis der er noget, du ikke forstår, kan du jo bare spørge.", skriver du. Men jeg spurgte - og du svarede ikke!" - så jeg har svært ved at finde troværdigheden i dette dit udsagn.
Jeg tror ikke, du kan overbevise andre end dig selv om, at jeg har lavet citatfusk overfor dig i denne tråd 
Det var din påstand om, at der kun kan være én sandhed (hvilket du vist ikke kan bevise), der bragte mig ind på det noget komplicerede forhold mellem objekt og subjekt i kvantefysik.
Mine holdninger, min moral og min etik tror jeg, de fleste debattører kender rimeligt godt. Men hvad har det med sagen at gøre? Hvorfor gå efter manden i stedet for efter bolden?
Du foretrak at blive fornærmet, må det vist være, over min humor angående din holdning til sundhedsguidens ret omfattende orientering om meditation - og du glemte helt at tage stilling til indholdet.
Det ser for mig ud som om, du ret konsekvent foretrækker at gå løs på budbringeren i stedet for budskabet - og så mister jeg helt interessen for at fortsætte nogen dialog med dig.
M.v.h. Arne.
|
|
|
|