1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Min meditation
|
Hej Ole.
Du skriver:
"Igen tolker du en mening ind i teksten, som ikke er der. Det er en frygtelig uvane, du har der." Jeg skrev;
"Ringeagtsytringer og værdi(for)domme er efter min mening gift for en inspirerende debat." I stedet for at angribe mig personligt, kunne du måske bedre klarlægge, hvad det egentlig så er, du mener.
Du skriver:
"Hvis meditation førte til en sand forståelse af verden, ville alle, der mediterede, jo komme til den samme opfattelse, og det gør de tydeligvis ikke." Hvorfra ved du, at der kun findes én sand forståelse?
Du skriver:
"Men resultatet af meditationen, følelsen af at forstå, leverer du jo selv et glimrende bevis på, præcis som beskrevet i citatet." Men jeg skrev jo netop at jeg ikke forstår!
Du skriver:
"Synes du virkelig, at det forringer niveauet på trosfrihed, at man fremlægger konstaterbare kendsgerninger? Det nøjes du jo bestemt ikke med! Tværtimod:
Om linket, sundhedsguiden.dk, giver "konstaterbare kendsgerninger", ved jeg ikke, med det er vel i dine øjne heller ikke troværdigt http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/Meditation/
Spirituel indsigt har vel ellers også noget med sandhed at gøre, skulle jeg mene  M.v.h. Arne.
|
|
|
|